نه نمونه‌هایی از هیتر خانگی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نه نمونه‌هایی از هیتر خانگی

هیتر هوشمندبرای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس kalinab بگیرید. یونیت هیترها از نظر نوع کاربرد به دو دسته یونیت هیتر صنعتی و یونیت هیتر خانگی تقسیم بندی می شوند. یونیت هیترهای صنعتی در کاربردهای مختلف صنعتی و تجاری برای گرمایش و سرمایش فضاهای بزرگ مانند سوله های صنعتی، کارخانه ها و کارگاه ها ، سالن ورزشی ، استخر ، فروشگاه های بزرگ ، گلخانه و … و یونیت هیتر خانگی با ظرفیتی کمتر نسبت به نوع صنعتی در کاربری های مسکونی با متراژ بالا مانند آپارتمان ، مجتمع ، ویلا و … مورد استفاده قرار می گیرد. یونیت هیتر خانگی نام دیگر همان فن کویل است و از واژه یونیت هیتر بیشتر در کاربری های صنعتی استفاده می شود. این دو دستگاه یعنی فن کویل خانگی و یونیت هیتر صنعتی اجزایی شبیه به هم دارند. اجزای اصلی هر دو این سیستم ها یک کویل و یک فن است، با این تفاوت که یونیت هیتر صنعتی یک فن بزرگ و پر قدرت دارد که می تواند دبی بالایی از هوا را جابجا کند و به علت اینکه صدای بیشتری هم ایجاد می کند پس برای استفاده در محیط های صنعتی و ورزشی و … ساختار یونیت هیتر خانگی و صنعتی شبیه به یکدیگر است و فقط ظرفیت آنها با یکدیگر متفاوت است. در اصل یونیت هیترهای صنعتی و خانگی ساختار ساده ای دارند و از بدنه فلزی ، کویل مسی با فین های آلومینیومی ، موتور الکتریکی ، فن ، لوله های ورود و خروج آب سرد و گرم و … یونیت هیترهای صنعتی قابلیت کارکرد پیوسته در محیط های آلوده را دارند و جوری طراحی می شوند که به راحتی قابلیت دسترسی و پاکسازی داشته باشند. اگر محل مورد نظر پروژه دارای مواد خورنده خاص باشد از پوشش رنگ مخصوص بر روی سطح خارجی بدنه و اجزای آن استفاده می شود.

 

با سرد شدن هوا، نیاز به وسایل گرمایشی بیشتر از همیشه احساس می شود. هیتر برقی Devil با رنگ سفید مانند اسمش به شکل یک شیطان کوچک طراحی شده که ظاهری ساده و فانتزی دارد. به کارگیری تکنولوژی های مدرن در ساخت هیترهای برقی باعث شده است این سیستم گرمایشی با ویژگی های منحصر به فرد، به عنوان یک گجت عملکرد خوبی داشته باشد. از نکات مثبت استفاده از این هیتر برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.1. این هیتر با گرمایش قدرتمند سرامیکی PTC، می تواند در عرض چند ثانیه هوای گرم را به بیرون ارسال کند. این هیتر بلافاصله پس از روشن کردن گرم می شود و هنگامی که دمای بدنه بیش از حد بالا برود، دستگاه به طور خودکار برق را قطع کرده و گرمایش را متوقف می کالی ناب کند.2. اطراف فضای الکتریکی هیتر برقی مدل Devil، با مواد مقاوم در برابر شعله و ضربه پوشانده شده است.

از مزیت بسیار خوب این هیتر این می باشد.

این مدل هیترها، همان هیتر موشکی با سوخت گاز هستند. عموما از گاز مایع برای آنها استفاده می کنند. این مدل از هیتر گاز مایع معمولا قدرت بالاتری نسبت به گاز شهری دارند و معمولا اندازه کوچک تر داشته و فضای کمتری هم اشغال می کند. از مزیت بسیار خوب این هیتر این می باشد. که به راحتی قابل حمل بوده و می توان آن را راحت جا به جا کرد. علاوه بر مصرف سوخت و مصرف برق پایین هم از این لحاظ هم کارایی کیفیت مطلوبی دارند. جت هیتر تک موتوره در مدل تک موتوره اکسیژن مورد نظر برای مشعل از داخل سالن مورد استفاده تامین میشود. جت هیتر دو موتوره در مدل دو موتوره اکسیژن مورد استفاده مشعل از طریق موتور دوم تامین می شود. و برای این منظور باید از طریق کانال کشی اکسیژن را برای مکش موتور دوم انجام داد. بیشتر هیتر موشکی دو موتوره برای سالن هایی استفاده می شود که سیستم تهویه درست انجام نمیشود.

مهم هیتر خانگی برنامه‌های تلفن هوشمند

هیتر خانگیتنها بخشی از ویژگی های این محصول است. بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 یکی از بخاری برقی های بسیار با کیفیت و عالی است. این بخاری برقی 6 المنت شیشه ای برای تولید گرما دارد و از این رو می تواند گرمای بسیار عالی را در فضای خانه پخش کند. بخاری برقی با کمترین مصرف برق: این محصول بسیار با کیفیت و کم مصرف است و قطعا می تواند جز بخاری برقی های کم مصرف باشد. بخاری برقی کم مصرف - این مدل از کم مصرف های این لیست است و از لحاظ کیفیت هم بسیار عالی است، پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. این مدل از جمله کم مصرف ترین بخاری های برقی موجود است، پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. بله ما با حساسیت بالا ایمن ترین و کم صرف ترین بخاری برقی کم مصرف سال را برای شما آماده کرده ایم. خیر قیمت محصولات معرفی شده در این پست بسیار مناسب و ایده ال است. سعی ما پیشنهاد محصولات کم مصرف و ایمنی است که قیمت مناسبی هم داشته باشند.

هیتر خانگیهیتر گردیک یکی از محصولات منحصر به فردی است که جدیدا به محصولات این شرکت اضافه شده است. ظاهر این دستگاه کاملا با محصولات دیگر فرق دارد بهطوری که نظر هر بینندهای را به خود جلب میکند. با طراحی خاص این هیتر شما دیگر نگران فضا برای جای دادن این وسیله نخواهید بود. این وسیله کوچک و سبک است و شما هرجا که بخواهید میتوانید آن را بگذارید. هر زمان که خواستید میتوانید دسته آن را بگیرید و به اتاق یا محل دیگری ببرید. این وسیله وزن کمی دارد پس مشکلی در رابطه با جابجایی ایجاد نمیشود. از طرفی پایههای هیتر روی زمین قرار میگیرد پس در هر محیطی میتوان آن را گذاشت. توان گرمایشی هیتر گردیک در حدی است که میتواند به راحتی یک اتاق ۱۲متری را گرم کند. برای راحتی بیشتر تنظیم درجه روی دستگاه قرار داده شده تا شما بتوانید هوایی مطبوع را ایجاد کنید. برخی افراد معتقدند بخاری برقی یا هیتر گرمای لازم را ایجاد نمیکند.

حقیقت در مورد هیتر شیائومی

هیتر شیائومیتابش گرم ایجاد شده از طریق لامپ یا المنت بخاری به محیط یا افراد انتقال مییابد. بخاری برقی تابشی، به طور معمول ۸۶ درصد انرژی را تبدیل به تابش میکند و هر لامپ آن، ۴۰۰ وات برق مصرف میکند. فناوری همرفتی، بخاریهایی را دربرمیگیرد که به طور معمول گرمایش را به طور یکنواخت در کل اتاق فراهم میکنند. چگالی کمتر هوای گرم باعث میشود به سمت بالا برود و هوای سرد، جای خود را به آن بدهد. هوای گرمی که منتقل میشود، موجب گرمی محیط اطراف میشود و اندک اندک به دمای محیط میرسد و چرخه، ادامه پیدا میکند. بخاریهای همرفتی برای مکانهایی مناسب است که بخاری به مدت طولانی روشن است. این بخاری، بیصدا است و خطر آتشسوزی آن نسبت به بخاری تابشی پایینتر است. فن هیتر، دربرگیرندهی بخاریهایی مجهز به فن داخلی است که گرمای تولید شده را به بیرون منتقل میکند. وجود فن باعث میشود هوا بهتر در جریان باشد و هوا سریعتر گرم شود.

چگونه بهبود در بخاری هوشمند شیائومی در 60 دقیقه

استفاده از لوازم برقی برای گرمایش مورد پسند افراد بیشتری می باشد. چرا که ایمنی بیشتر و آلودگی کمتری به نسبت سایر وسایل گرمایشی دارد. همچنین طراحی آن ها به صورتی است که می توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید یا در قسمت های مختلفی از آن استفاده کنید. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S با طراحی مینیمال، جمع و جور و همچنین با قابلیت آویز لباس می تواند گزینه ی مناسبی برای خانه ی شما باشد. بخاری برقی هوشمند شیائومی یک دستگاه کوچک و کاربردی است که به راحتی در قسمت های مختلفی می توانید از آن بهره ببرید. بخاری با طراحی ساده و کاربردی خود کوچک، قابل حمل و حمل آسان است. در طراحی آن یک میله در قسمت بالایی به چشم می خورد که به منظور آویزان کردن لباس ها می باشد. این قسمت می تواند 1.5 کیلوگرم لباس را بر روی خود تحمل کند و با استفاده از گرما اقدام به خشک کردن آن کند.

فن هیتر، دستگاهی همانند بخاریهای برقی است که از طریق اتصال به برق، گرما تولید میکند. فن هیتر، به فن مجهز شده است تا بتوان همانند یک پنکهی باد گرم از آن استفاه کرد. برای آنکه از سر به فلک کشیدن قبضهای برق جلوگیری شود، فنهای هیتر مجهز به حالتهای صرفهجویی در انرژی، ترموستاتهای قابل تنظیم، تایمرهای قابل برنامهریزی برای به حداقل رساندن مصرف انرژی و کمک به صرفهجویی اقتصادی، مناسب است. راهنمای خرید هیتر برقی نکاتی را به شما خواهد گفت تا هنگام خرید فن هیتر حتما به آن توجه ویژهای داشته باشید تا مصرف برقتان به حداقل برسد. شاید به نظرتان برسد که با وجود انواع و اقسام بخاریها و شوفاژ و سایر وسایل گرمایشی دیگر نیازی به این وسیله ندارید. اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. نیاز به نصب ندارد. محیط را آلوده نمیکند و برای خانه، دفتر کار و محیطهایی مانند گلخانهها که به آلودگی حساس هستند، مناسب است. قابل حمل بودن فن هیتر، موجب شده است در هر جایی که مایل باشید آن را قرار دهید.

هیتر هوشمندهوای سرد توسط فن به فین المنت برخورد کرده و تمام گرمای آن را می گیرد. در این نوع المنت ها، گرمایش محیط با سرعت بیشتری صورت گرفته و درجه هوای آن زودتر بالا می رود. در هیتر برقی خانگی 1.5 کیلو واتی این کارخانه از یک فن دمنده کم صدا و کم مصرف استفاده شده است. این فن به جهت انتشار سریعتر گرما به محیط، تعبیه شده و سبب گردش هوای گرم در محیط نیز می شود. فن دستگاه، هوای سرد محیط را گرفته و به سمت المنت های داغ هدایت می کند. سپس هوای سرد گرمای المنت ها را گرفته و از بالای بخاری برقی به محیط وارد می شود. با تکرار این فرایند، دمای محیط مورد نظر به خوبی بالا رفته و دمای مد نظر شما تامین می گردد. در قسمت زیرین بدنه هیتر برقی، دو عدد پایه نگهدارنده تعبیه شده است؛ این پایه ها سبب قرار گرفتن دستگاه به صورت ایستاده، زمینی، رومیزی و …

  1. امکان کنترل حرارت باد خروجی برای تعمیرکار وجود دارد
  2. عدم اتلاف انرژی
  3. قابلیت نصب در سقف
  4. تامین گرمایش بدون نیاز به سیستم شوفاژ
  5. کارکرد با سوخت مصرفی گاز شهری و گاز مایع
  6. هیتر تابشی
  7. مجهز به سیستم هشدار دما
  8. حداقل توان گرمایشی: 1000

هنگامی که ترموستات اتاق فراخوانی ارسال گرما میدهد، جریان الکتریکی از طریق سیمپیچهای گرمکن موجود قرنیز عبور میکند و گرما تولید میشود. هوای نزدیک به این سیمپیچها به صورت جریان همرفتی گرم میشود و با چرخش گرما در سراسر هوای اتاق، دمای آن افزایش مییابد. اکثر بخاریهای برقی بیس برد سیمکشیشده و به طور دائمی نصب میشوند؛ اما امروزه مدلهای قابل حمل آنها نیز موجود است. برای برقرسانی، به سیستم اصلی برق خانه یا ساختمان متصل میشوند. این نوع بخاری، برای استفاده در فضاهای محدود مناسبتر است. اصولا از یک فن موتوری و سیمپیچهای گرمکن برقی، مانند بخاریهای برقی فندار، برای انتقال هوای گرم به داخل فضا استفاده میکند. در بخاریهای برقی میکا، سیمپیچهای گرمکن توسط لایههای ورق سنگ میکا پوشانده شدهاند که باعث گرم شدن آنها میشوند. در نتیجه بخاری میتواند هم از طریق جریان همرفتی و هم از طریق تابش محیط اطراف خود را گرم و مشابه یک بخاری برقی تابشی یا مادون قرمز عمل کند. برخلاف بخاریهای برقی فندار، بخاریهای برقی میکا از فن استفاده نمیکنند و بیصدا هستند.

  • مصرف انرژی خیلی کم
  • جت هیتر گازوئیلی
  • هیتر خاموش شده و دیگر روشن نمی شود
  • کوره هوای گرم
  • حداکثر توان گرمایشی: 2000
  • حمل و نقل آسان
  • پوشش رنگ الکترواستاتیکی
  • استفاده از چهارچوب فلزی برای استحکام و زیبایی بیشتر

قیمت تلویزیون ال جی نانوسل تلویزیون الجی نانو سل و قیمت تلویزیون اولد ال جی خرید تلویزیون oled ال جی را ببینید و بهترین مدل تلویزیونها را انتخاب کنید. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت ، کیفیت تصویر است. ال جی هم مانند دیگر کمپانی های تولید کننده هر ساله انواع تلویزیون ال جی ارزان قیمت انواع ال ای دی مدل های متنوع را تولید و طراحی می کند. قیمت تلویزیون ال جی 2021 و قیمت تلویزیون ال جی 2022 و قیمت تلویزیون ال جی جدید 2022 جدیدترین آخرین مدل در دسترس شما قرار داده شده است. جدیدترین تلویزیون ال جی قیمت تلویزیون ال جی جدید را در این بازارچه بانه مارکت ببینید و مدل مناسب را خریداری کنید. می توانید مشخصات تلویزیون ال جی قابلیت های تلویزیون ال جی ویژگی های مدل های مختلف را در قسمت نقد و بررسی مشاهده کنید. امروزه اکثر مدل تلویزیونهای بازار هوشمند تولید شده اند. اسمارت تی وی ال جی با سیستم عامل اختصاصی webos تولید شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : دو شنبه 9 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی